شرکتی که سامسونگ و اپل باید از آن بترسند?

تبلیغات

شرکتی که سامسونگ و اپل باید از آن بترسند?

در حال حاضر بازار فروش اسمارت‌فون‌ها میان سامسونگ و اپل تقسیم شده است. ولی با ظهور یک شرکت چینی احتمالا خواب خوش اپل و سامسونگ به هم خواهد خورد. 
شرکت چینی Xiaomi امیدوار است تا با تولید مداوم گوشی‌های ارزان‌قیمت و البته با ویژگی‌های عالی، بازار اسمارت‌فون ها را از چنگ رقبای کهنه‌کار خود خارج کند. برای مثال سری Mi3 این شرکت دارای یک پردازنده 4 هسته‌ای 2.3 گیگاهرتزی اسنپ‌دراگون 800 است با صفحه‌نمایش 5 اینچ 1080p فول اچ‌دی به‌اضافه یک دوربین عقب 13 مگاپیکسلی که در مجموع با قیمت 330 دلار به فروش می‌رسد!


تا امروز نتیجه استراتژی Xiaomi قابل‌توجه بوده است. این شرکت توانست در سال گذشته 20 میلیون دستگاه از این گوشی‌ها را صادر کند و امسال انتظار دارد که خود را به رقم رؤیایی 40 میلیون عدد برساند. این شرکت همچنین در حال گسترش دامنه کشورهای صادرکننده محصولات خود است. آقای لی جون رییس این شرکت روز چهارشنبه اعلام کرد که Xiaomi ده کشور دیگر را به لیست کشورهای صادرکننده خود اضافه کرده است؛ مالزی، اندونزی، هند، فیلیپین، تایلند، ویتنام، روسیه، ترکیه، برزیل و مکزیک. 
این شرکت در حال حاضر تنها در کشورهای چین، هنگ‌کنگ، تایوان و سنگاپور محصولات خود را به فروش می‌رساند. البته در این لیست کشورهایی چون کره و آمریکا که مرکز اول فروش شرکت‌های اپل و سامسونگ هستند، دیده نمی‌شود ولی دور از انتظار نیست که در آینده‌ای نزدیک، نام این دو کشور نیز به لیست صادرکنندگان این شرکت اضافه شود.





مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.